Kultura Starog Egipta kroz grupni rad učenika VI2

Kooperativno učenje ili rad u grupama spada među najuspješnije i najpoželjnije metode učenja. Savladano kroz grupni rad gradivo ostaje dugotrajno u sjećanju, kod učenika se razvija motivacija i samopouzdanje, vrše se pripreme za rad koji ih očekuje u budućnosti, povećava se stepen individualne odgovornosti i razvija težnja ka postizanju cilja.

Nažalost, u našem obrazovnom sistemu još uvijek nije zastupljeno u mjeri u kojoj bi trebalo biti. Zato su takvi časovi pravo osvježenje, ne samo za učenike, nego i nastavnike. Također, zbog svoje dinamičnosti, nastavne jedinice organizirane kroz rad u grupama izvlače maksimum i posebno su interesantne učenicima s poteškoćama u razvoju.

Upravo jednom takvom času historije, prisustvovala sam kao asistent u nastavi autističnom učeniku. Podjeljeni u četiri grupe, đaci VI2 razreda stečeno znanje o kulturi Starog Egipta iskoristili su da odgovore na zadane teme nastavnice Smilje Mrđe. Graditelji su od gline zidali piramidu, druga grupa mumuficirala je faraona, treća je latinicu zamijenila hijeroglifima, dok je četvrta grupa – grupa novinara budnim okom pratila sva dešavanja kako bi sačinila sveobuhvatan izvještaj.

Bio je to čas koji je trajao dovoljno dugo da svi ispune svoj zadatak, na kojem smo svi naučili mnogo i koji ćemo pamtiti, dugo dugo.

U foto-galeriji pogledajte ovjekovječene trenutke grupnog rada odjeljenja VI2.